Подорож як найбільша наука і серйозна наука                                                                                                                                                   допомагає нам знайти себе

                                                                                              Альбер Камю   

                    ТУРИСТИЧНИЙ  БРЕНД   ПОЛТАВЩИНИ

    Полтавщина – красивий, колоритний і гостинний край з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, мудрими талановитими людьми; це унікальна скарбниця української духовності та культури, щедра земля якої багата на літературні, мистецькі, наукові таланти світового рівня; історичний та культурний центр, здатний зацікавити туристів до подій минулого та сучасності. Тому і виникла ідея провести інтелектуальний турнір серед студентів під назвою ,,Туристичний бренд Полтавщини’’. Відбувся цей захід 24 листопада 2017 року в науково-технічній бібліотеці ПолтНТУ, змагалися в ньому команди «БАБА ГАЛЯ» та «TOUR RANGERS» групи 201-ЕТ спеціальності «Туризм» Hавчально-наукового  інституту фінансів, економіки і менеджменту. 

    Конкурс складався із трьох етапів: 1-й етап – туристичний марафон (відповіді на питання туристично-пізнавального змісту); 2-й етап – «Найкраще місце на Землі, для мене ти, мій рідний край», полягав у знанні якомога більше про історію, традиції, пам’ятки, символіку Полтавщини.

    Особливо жвавий інтерес у глядачів викликав 3-й етап гри, на якому команди презентували домашнє завдання – «Туристичний бренд Полтавщини». Глядачі дізналися про бренди української культури, якими славиться полтавська земля: Решетилівські оригінальні вишиванки «білим по білому», килими та гобелени; гончарське село Опішня — cтолиця автентичного українського бренду; «Миргородпродукт», який відповідає, і це не перебільшення, європейським вимогам для подібних закладів; славнозвісний Сорочинський ярмарок; полтавські галушки та багато інших.  

     На думку студентів, визначальними візитками нашого регіону є «Полтавська галушка» та «Сорочинський ярмарок». В завчасно даному завданні студенти емоційно, в цікавій, веселій, дотепній формі, з творчим вогником розкрили обрану ними тему, зуміли знайти невідомі раніше факти і довести їх до загалу.

      Переможцем в інтелектуальній грі стала команда «БАБА ГАЛЯ», а  всі учасники турніру отримали заохочувальні нагороди.

 

Додаткова інформація
Кількість відвідувань сайту: 2549405
Кількість переглядів сторінки: 62115
Сторінка була створена за 0.278 секунд
© VovanShu