Що хоче від бібліотеки сучасний користувач? Він хоче, щоб у ній вирували різноманітні носії інформації, щоб у ній перехрещувалися всі канали інформації, щоб у ній можна було брати не окремі документи, а синтезовані, узагальнені, тематично згруповані бібліотечні інформаційні продукти, і саме тоді, коли йому, користувачеві, це необхідно. Тобто, у будь-який зручний для користувача час.

Тому віддалене  обслуговування стає визначальною рисою бібліотек на сучасному етапі.

Саме цьому, одному з найважливіших напрямів роботи, і був присвячений круглий стіл «Інноваційні форми у віддаленому обслуговуванні користувачів»,  який відбувся 16 листопада у науково-технічній бібліотеці Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка.

Провідні бібліотечні фахівці Полтавського обласного методичного об’єднання бібліотек ВНЗ ІІІ – ІV  рівнів акредитації обговорювали питання розширення асортименту своїх послуг і сервісів в умовах сучасного інформаційного сервісу; надання доступу до світових та вітчизняних наукових досягнень; віддаленого бібліотечно-бібліографічного та інформаційного обслуговування «віртуальних», «онлайнових» користувачів за допомогою відкритих електронних ресурсів Інтернет та засобів телекомунікаційного зв’язку.

Усі учасники семінару залишились задоволені спільною роботою та відмітили важливість такого формату професійного спілкування. Адже мета подібних заходів - продовжити роботу з ділового спілкування бібліотекарів, упровадження інноваційних форм і методів бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів бібліотек у практичну діяльність та підвищення професійного рівня бібліотечних працівників.

Додаткова інформація
Кількість відвідувань сайту: 2608925
Кількість переглядів сторінки: 66115
Сторінка була створена за 0.289 секунд
© VovanShu